مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-07اقتصادي

پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود


با پیگیری های انجام گرفته و با تعامل مسؤولان استانی و شهرستانی، وضعیت پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حسین کاغذلو فرماندار ورامین ظهر امروز در جلسه تخصصی بررسی مشکلات پسماند شهرک صنعتی چرمشهر در محل فرمانداری، اظهار کرد: شهرک صنعتی چرمشهر، تنها شهرک صنعتی تخصصی استان تهران در زمینه تولید چرم و سالامبور است که باید مشکلات زیست محیطی آن به شکل ریشه ای رفع شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین مشکل این شهرک صنعتی دفع فاضلاب حاصل از فعالیت صنایع چرم است، گفت: صنایعی که میزان مصرف آب آن بسیار بالا بوده و فاضلاب خروجی می تواند برای محیط زیست مجاور این شهرک صنعتی که اراضی ملی و حفاظت شده را شامل می شود خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد.

  فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: مشکل شهرک صنعتی چرمشهر و انباشت فاضلاب خشک ناشی از فعالیت این واحدها طی سه دهه گذشته، دغدغه مسؤولان شهرستانی و استانی بوده و این امر همواره با پیگیری های تخصصی همراه بود تا شاید از حجم پسماندهای این شهرک کاسته شود.

کاغذلو بیان کرد: از هفته گذشته و از طریق استانداری و دادگستری استان تهران، موضوع فعالیت واحدهای تولید چرم در شهرک صنعتی چرمشهر پیگیری و از تعطیلی این واحدها جلوگیری و مقرر شد که با حضور نمایندگانی از است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود

پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود