مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-07سياسي

استادی که رهبری او را سرمایه گذار انقلاب و اسلام خطاب کرد+عکس و صوت تلاوت


مرحوم اربابی از جمله اساتیدی است که عمرش را در راه قرآن صرف کرد و با تقدیم فرزندش به انقلاب و اسلام به معنای واقعی عامل به قرآن شد تا جایی که مقام معظم رهبری او را سرمایه گذار انقلاب و اسلام خطاب کرد.

- تلاوت قرآن توسط مرحوم اربابی تلمذ از محضر بزرگان تلاوت جهان اسلام انس استاد با قرآن مربوط به امروز و دیروز نبود، او از همان کودکی به مکتب خانه رفت و با تشویق خانواده با قرآن کریم آشنا و مأنوس شد و این انس تا پایان عمر آرامش بخش استاد بود.

این استاد قرآن کریم در سنین جوانی با تلمذ از محضر مرحوم مولایی و مرحوم حافظ خلیل الرحمان از اساتید قرآن عربستان که از مدینه به تهران آمده بود، تلاوت را به صورت علمی آموخت و در سال های عمرش از بزرگانی چون مصطفی اسماعیل، محمود علی البناء و الرزیقی تلمذ کرد و آنچه از این اساتید بزرگ آموخته بود تا روزهای آخر عمر به شاگردانش انتقال داد تا این میراث نسل به نسل حفظ شود.

مرحوم اربابی کنار چهره های چون مرحوم صبحدل، سلیمی، موسوی بلده، فروزان توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به مرحوم اربابی مرحوم اربابی به دلیل تلاش هایش در راه آموزش و ترویج قرآن کریم همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار داشت و معظم له در دیدار هایشان استاد را مورد تفقد قرار می دادند، تا جایی که در پیام تسلیت شان ایشان را از سرمایه گذارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استادی که رهبری او را سرمایه گذار انقلاب و اسلام خطاب کرد+عکس و صوت تلاوت

استادی که رهبری او را سرمایه گذار انقلاب و اسلام خطاب کرد+عکس و صوت تلاوت