مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:352021-03-07فرهنگي

تجلیل از خانواده زنده یاد رحمت الله حسن پور


مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر تبری «نوج» با تجلیل از خانواده زنده یاد رحمت الله حسن پور همراه بود.

- ، مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر تبری نوج صبح امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و فرماندار سوادکوه و مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه برگزار شد.

* بحران فراموشی زبان مادری فرماندار سوادکوه با گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد استاد رحمت الله حسن پور و با اشاره به اینکه رنگ بندی کرونایی باعث تأخیر در اجرای جشنواره نوج سوادکوه بود، گفت: فرهنگ بر تربیت و رشد جامعه اثرگذار و هویت بخش است.

عین الله طالبی افزود: آداب و رسوم و زبان مادری به عنوان شاخص های مهم فرهنگی مطرح هستند و زبان مادری دچار بحران فراموشی است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره هایی با محوریت زبان مادری، سرمایه گذاری فرهنگی است، خاطر نشان کرد: تلاش شود تا تکلم به زبان مادری در خانواده ها توجه شود.

طالبی، گفت: اشعار استاد رحمت الله حسن پور همراه با پند و آموزش بود و جایشان خالی است و آمادگی حمایت از برنامه ها و طرح های فرهنگی و هنری را داریم.

*لزوم توجه به تولید محتوا و بازنشر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در اختتامیه چهارمین جشنواره استانی شعر تبری نوج با اشاره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از خانواده زنده یاد رحمت الله حسن پور

تجلیل از خانواده زنده یاد رحمت الله حسن پور