مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-07سياسي

لرستان به وحدت نیاز دارد/ دسته بندی و جناح بازی ممنوع!


نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان را باید خودمان بسازیم و در این راه نیازمند وحدت و کار مضاعف هستیم، گفت: در مسیر توسعه استان، - کوهدشت- نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه لرستان را باید خودمان بسازیم در این راه نیازمند وحدت و کار مضاعف هستیم، گفت: در مسیر توسعه استان، دسته بندی و جناح بازی ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز یکشنبه در شورای اداری شهر کوهنانی با تاکید بر اینکه کوهدشت و شهر کوهنانی پیشینه ای تاریخی، فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی دارند، اظهار داشت: این منطقه زادگاه علما، اندیشمندان و فرهیختگان بزرگی بوده است.

لرستان به وحدت و همدلی نیاز دارد وی با بیان اینکه استان لرستان خاستگاه علما، اندیشمندان، فرهیختگان، عرفا، شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان بوده است، افزود: مردم این استان در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم و … چون خورشیدی درخشیده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه استان لرستان را باید خودمان بسازیم، تصریح کرد: باید با هم افزایی، همدلی، کار شبانه روز، همت مضاعف، کار مضاعف، کار انبوه و متراکم، کار جهادی همراه با تدبیر، مدیریت و استفاده از همه ظرفیت ها در راستای توسعه و پیشرفت لرستان قدم برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان به وحدت نیاز دارد/ دسته بندی و جناح بازی ممنوع!

لرستان به وحدت نیاز دارد/ دسته بندی و جناح بازی ممنوع!