مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 17:552021-03-07سياسي

برکت شهید دستمرد برای دانش آموزان روستای «کرند» + تصاویر


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان از ساخت و افتتاح مدرسه دیگری در این استان خبر داد و گفت: این بار مدرسه ای در روستای «کرند» شهرستان گنبدکاووس توسط بنیاد برکت ساخته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان، مهدی سلمان زاده اظهار کرد: این مدرسه با نام برکت شهید دستمرد در دورترین روستای بخش داشلی برون شهرستان گنبدکاووس افتتاح  شد.

وی تصریح کرد: روستای کرند منطقه ای کم برخوردار،  مرزی و دارای ساکنین ترکمن و برادران اهل تسنن است که به آنها توجه شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان گفت: این مدرسه در آستانه مبعث حضرت پیامبر اکرم (ص) و در مراسم آیین بهره برداری از 100 مدرسه کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس دفتر معظم رهبری، ریاست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

سلمان زاده افزود: این مدرسه 12 کلاسه، با زیر بنای یک هزار و 289 متر مربع و مبلغ 4 میلیارد و 500 هزار تومان با مشارکت اداره کل مدارس و نوسازی استان گلستان ساخته شد.

وی گفت: از آنجایی که ساخت مدرسه از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری است بنابراین در حکم فرمان برای ما به حساب می آید و ان شاءالله همچون گذشته این برکت ولایت ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت شهید دستمرد برای دانش آموزان روستای «کرند» + تصاویر

برکت شهید دستمرد برای دانش آموزان روستای «کرند» + تصاویر