مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 19:252021-03-07ورزشي

لیورپول 0 - 1 فولام؛ تیم کلوپ نه نمی گوید!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حال و روز لیورپول در لیگ برتر و خصوصا در بازی های خانگی اصلا مساعد نیست و شکست برای این تیم تبدیل به یک عادت شده است.

- لیورپول باز هم در آنفلید مغلوب شده و این بار مقابل فولام شکست خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، حال و روز لیورپول در لیگ برتر و خصوصا در بازی های خانگی اصلا مساعد نیست و شکست برای این تیم تبدیل به یک عادت شده است.

لیورپول امروز نیز در استادیوم آنفیلد با یک گل برابر فولام مغلوب شد.

فولام بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی ارسال لوکمن فرصت داشت به گل اول هم دست پیدا کند، اما ضربه والی و تماشایی ویلیامز با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد ژردان شقیری با پاس عمقی خود محمد صلاح را در سمت راست محوطه جریمه فولام صاحب فرصت گلزنی کرد، اما خروج خوب آلفونسه آرئولا مانع گلزنی مهاجم مصری شد.

در دقیقه 19 این بار محمد صلاح روی پاس فیلیپس در گوشه محوطه می توانست گل اول لیورپول را به ثمر برساند، اما ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه فولام به بیرون رفت.

در اواسط نیمه اول لیورپول صاحب یک ضربه ایستگاهی در منطقه ای مناسب شد، اما ضربه فنی ژردان شقیری از روی دروازه و با حداقل اختلاف ممکن راهی بیرون میدان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیورپول 0 - 1 فولام؛ تیم کلوپ نه نمی گوید!

لیورپول 0 - 1 فولام؛ تیم کلوپ نه نمی گوید!