مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 20:302021-03-07حوادث

اعترافات عجیب مرد 6 انگشتی!


سرکرده یک شبکه گسترده گوشی قاپی معروف به مرد 6 انگشتی که با پرداخت پول نقد، چندین باند سرقت را به خدمت گرفته بود، در حالی با اعترافات عجیب خود پرده از صدها فقره سرقت برداشت که در بازرسی از جعبه رمزآلود منزل وی، بیش از 2 هزار سریال گوشی های سرقتی نمایان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، به دنبال افزایش گوشی قاپی در مناطق پرتردد مشهد، سردار محمدکاظم تقوی (فرمانده انتظامی خراسان رضوی) دستورات ویژه ای را برای ریشه یابی و دستگیری عاملان سرقت های مذکور صادر کرد و در پی این دستور ویژه، گروه ورزیده ای از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن، با هدایت و نظارت مستقیم سرهنگ جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ماموریت یافتند تا ماجرای گوشی قاپی ها را به طور ریشه ای مورد بررسی های دقیق قرار دهند.

به همین دلیل، جلسات تجزیه و تحلیل جرم برگزار شد و کارآگاهان با استفاده از تجربیات پلیسی و بهره گیری از امکانات موجود، رصدهای اطلاعاتی خود را در مناطق احمدآباد، فلسطین و بولوار سجاد (محیط جغرافیایی جرایم) آغاز کردند.

آنان در بررسی های میدانی خود به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد چند جوان موتورسوار با پلاک های مخدوش، در ساعاتی یکسان اقدام به گوشی قاپی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات عجیب مرد 6 انگشتی!

اعترافات عجیب مرد 6 انگشتی!