مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:352021-03-08اقتصادي

مهاجرت کابوس توسعه گرمی است/احتمال وقوع مصیبت بزرگ در 3ماه آینده


نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مهاجرت کابوس و پاشنه آشیل توسعه گرمی به حساب می آید و همچنان این موضوع آزاردهنده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولی اسماعیلی شامگاه یکشنبه در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شهرک صنعتی گرمی اظهار کرد: شهرستان محروم گرمی در ردیف 31 شهرستان محروم کشور به شمار می رود به طوری که مردم این منطقه از نبود زیرساخت های اشتغال و کارآفرینی به شدت رنج برده و همین موضوع به مهاجرت های بی رویه در این شهرستان دامن زده است.

وی آمار مهاجرت 10 ساله گرمی را بیش از 25 هزار نفر اعلام کرد و گفت: جمعیت این شهرستان در یک دهه اخیر از 101 هزار نفر به کمتر از 74 هزار نفر کاهش پیدا کرده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تشدید مهاجرت را در سال های اخیر به ویژه از مناطق مرزی به شهرهای بزرگ کشور یادآور شد و تصریح کرد: همین موضوع سبب شده تا بسیاری از روستاها و شهرهای مرزنشین گرمی خالی از سکنه شوند.

اسماعیلی دلیل اصلی این مهاجرت را نبود فرصت اشتغال در شهرستان محروم گرمی و بی توجهی مسئولان به این منطقه اعلام کرد و افزود: نمونه این بی توجهی ها را در شهرک صنعتی گرمی شاهد هستیم که این شهرک فاقد زیرساخت های مورد نیاز نظیر روشنایی مناسب، آسفالت معابر و آب و فاضلاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت کابوس توسعه گرمی است/احتمال وقوع مصیبت بزرگ در 3ماه آینده

مهاجرت کابوس توسعه گرمی است/احتمال وقوع مصیبت بزرگ در 3ماه آینده