مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-08ورزشي

پل آقاباقر به نفع اهالی طراحی مجدد شود


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر اردبیل گفت: پل آقاباقر اردبیل جزو تقاطع های اولویت دار در شهر اردبیل باید به نفع اهالی این منطقه طراحی مجدد شده و عملیات اجرایی آن به سرعت آغاز شود.

- حبیب فتحی در گفتوگو با ایسنا، اظهار کرد: در دیدارهای متعدد با اهالی منطقه مهمترین خواسته آنها سروسامان دادن به ترافیک این منطقه و احداث پل غیرهمسطح با در نظر گرفتن شرایط ساخت و ساز این منطقه است که امیدواریم با بازمهندسی جدید و طراحی مناسب این پل اجرایی و عملیاتی شود.

وی خاطرنشان کرد: احداث تقاطع غیسرهمسطح آقاباقر جزو چهار پلی است که قرارگاه خاتم الانبیاء عملیات احداث آن را تعهد کرده و امیدواریم در کمترین زمان و با کیفیت مناسب این پل شکل اجرایی به خود گرفته و منطبق بر مطالبه اهالی از بار ترافیکی موجود در آن منطقه بکاهد.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل نیز تاکید ما بر اجرای این پروژه با طراحی نوین بود که اعضای شورا بنابه درخواست اهالی منطقه سعی کردند تا به طراحی جدید این پل رای داده و مراحل اجرای آن نیز با اولویت مورد توجه جدی قرار گیرد.

فتحی افزود: در سال 1400 در ادامه تکمیل پروژه های نیمه تمام در شهر اردبیل سعی مان بر این است تا روند بازدید از پروژه ها و دیدارهای مردمی خود را همچنان ادامه دهیم تا منطبق بر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل آقاباقر به نفع اهالی طراحی مجدد شود

پل آقاباقر به نفع اهالی طراحی مجدد شود