مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-08سياسي

لزوم حضور نخبگان علمی و سیاسی فومن در انتخابات شوراها


فرماندار فومن با تأکید بر اینکه نخبگان علمی و سیاسی در انتخابات شوراها حضور یابند، گفت: حضور طیف های مختلف زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو تغییر سبک زندگی مردم طی یک سال گذشته، اظهار کرد: با مشارکت مردم و مسئولان اقدامات خوبی در سطح شهرستان فومن در زمینه مقابله با این ویروس و کمک به آسیب دیدگان انجام شده است.

وی با بیان اینکه داشتن مسئولیت فرصتی مناسب برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب است، افزود: در سال های اخیر شاهد سخت ترین تحریم ها از سوی دشمنان بودیم انها به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و انقلاب بودند که با مشارکت و همدلی و همراهی مردم و تلاش مسئولان موفق نشدند.

محسنی با اشاره به بهره برداری از 74 پروژه خدماتی، عمرانی و عام المنفعه با اعتبار بیش از 84 میلیارد تومان در شهرستان فومن، گفت: با بهره برداری از این پروژه برای 128 به صورت مستقیم و 309 نفر نیز غیر مستقیم اشتغال زایی شد.

وی همچنین به برخی از ظرفیت های شهرستان فومن به ویژه در حوزه کشاورزی اشاره و اضافه کرد: توسعه زیرساخت های بخش کشاورزی سبب افزای درآمد کشاورزان و رفع معضل بیکاری در سطح روستاها خواهد بود.

فرماندار فومن ادامه داد: به همین منظور در سه بخش سرمایه در گردش، تبصره 18 و مکانیزاسیون، 28 میلیارد تومان پرداخت تسهیلات به کشاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حضور نخبگان علمی و سیاسی فومن در انتخابات شوراها

لزوم حضور نخبگان علمی و سیاسی فومن در انتخابات شوراها