مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-08حوادث

کشته شدن 75 راکب موتورسیکلت در گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در 11 ماهه امسال 75 نفر از راکبان موتورسوار در جاده های گلستان کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی میقانی پیش از ظهر دوشنبه در ششمین جلسه کارگروه پیشگیری از جرایم و تخلفات رانندگی استان اظهارکرد: در 11 ماهه سال گذشته 90 نفر از راکبان موتورسیکلت و در 11 ماهه سال جاری هم 75 نفر از راکبان موتورسوار در جاده های استان کشته شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: این آمار اگر چه روند کاهشی داشته اما فوت یک نفر هم حادثه تلخی است و نباید اتفاق بیفتد.

میقانی نقش اقدامات پیشگیرانه دستگاههای متولی را در کاهش این روند بسیار موثر خواند و ادامه داد: آگاهی بخشی و تغییر نگرش ها و رفتار ترافیکی در کنار سایر اقدامات فرهنگی دستگاه های مرتبط؛ در پیشگیری از تخلفات و جرائم رانندگی راکبین موتورسوار بخصوص جوانان کمتر از 30 سال بسیار مهم است.

وی از اجرای نظارت قانونمند بر عبور و مرور موتورسیکلت سواران راه های برون شهری استان خبرداد و گفت: این اقدام به صورت آشکارسازی موتورسواران با شبرنگ و با هدف کاهش مرگ و میرهای ناشی از تلفات و تصادفات رانندگی استان آغاز شده است.

معاون پیشگیری از جرائم و تخلفات دادگستری گلستان هم گفت: آگاه سازی افراد و خانواده ها بخصوص نوجوانان از خطرات استفاده از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشته شدن 75 راکب موتورسیکلت در گلستان

کشته شدن 75 راکب موتورسیکلت در گلستان