مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-08اقتصادي

اسباب بازی «تتابرد» به مرحله تولید رسید


اسباب بازی «تتابرد» از مجموعه طرح های برگزیده سومین رویداد ملی ایده آزاد با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری شرکت اندیشه آفرینان شریف به مرحله تولید رسید.

- اسباب بازی تتابرد از مجموعه طرح های برگزیده سومین رویداد ملی ایده آزاد با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری شرکت اندیشه آفرینان شریف به مرحله تولید رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در ادامه حمایت کانون پرورش فکری از تولیدکنندگان جدید در صنعت اسباب بازی این بار، سرگرمی تتابرد تولید می شود.

تتابرد اولین بازی از مجموعه بازی های تتا (تقلید، ترکیب و ابداع) است که از طریق بازی می تواند بسیاری از مباحث علمی و مهارتی را به روش سرگرم کننده به کودکان آموزش دهد.

این بازی با کمک کارشناسان متخصص سومین رویداد ملی ایده آزاد و مشارکت بخش خصوصی از سوی شرکت اندیشه آفرینان شریف طراحی شده است.

این شرکت با خلق برند بازی آل سعی در تولید محصولاتی در حوزه بازی های فکری رومیزی و آموزشی در حوزه ریاضیات، هوش و افزایش مهارت های فردی و اجتماعی کرده است.

محصول تتابرد با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همکاری مشترک شرکت اندیشه آفرینان شریف به زودی به بازار اسباب بازی عرضه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسباب بازی «تتابرد» به مرحله تولید رسید

اسباب بازی «تتابرد» به مرحله تولید رسید