مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-08سياسي

شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفند/ مجازی ثبت نام کنید


دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه از شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از صبح روز چهارشنبه( 20 اسفند) همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات "شوراهای شهر" از 20 اسفند/ مجازی ثبت نام کنید ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه از شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهرها از صبح روز چهارشنبه( 20 اسفند) همزمان با سراسر کشور خبر داد.

جلیل بالایی در نشست خبری امروز (18 اسفند) با اشاره به فراهم کردن مقدمات برگزاری همزمان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرها و روستاها، گفت: تمام تمرکز و تلاش ما برگزاری یک انتخابات پرشور با تکیه بر اصل امانتداری و قانونمداری است.

وی افزود: دراین دوره همچنین تاکید ما بر آموزش به عنوان مهمترین عاملی است که عوامل اجرایی، هیات های اجرایی و فرمانداران را بر چارچوب های کارشان مسلط می کند.

بالایی با اشاره به برگزاری الکترونیک انتخابات شورای شهر کرمانشاه گفت: تمام مراحل این دوره انتخابات از ثبت نام کاندیداها گرفته تا اخذ رای و تجمیع و شمارش آرا در شهر کرمانشاه تماما بصورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفند/ مجازی ثبت نام کنید

شروع ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای شهر از 20 اسفند/ مجازی ثبت نام کنید