مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-08سياسي

برگزاری رویدار شتاب از ایده تا کسب و کار با همکاری دانشگاه زابل


رییس پارک علم وفناوری سیستان وبلوچستان از برگزاری رویدار شتاب از ایده تا کسب و کار با همکاری دانشگاه زابل در این شهرستان خبر داد.

- محمد نبی شهیکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: بیست و هفتمین رویداد حضوری شتاب استان سیستان وبلوچستان همراه با اعطای جوایز نقدی به سه ایده برتربا همکاری دانشگاه زابل در این شهرستان برگزار می شود که در پایان نیز به ایده های برگزیده توسط هیات داوران، مجوزهای ثبت هسته فناور و استقرار در محل پارک صادر می شود.

وی افزود: این رویداد علمی فرصت مناسبی برای افرادی است که دارای ایده های برتر و خلاقانه در حوزه کسب و کار هستند که ضمن معرفی و ارائه ایده های خود از حمایت های لازم نیز برخوردار شده و در کنار آن نیز مهارت های پایه کسب و کار را فرابگیرند.

به گفته شهیکی؛ این رویداد در محورهای صنایع خلاق، تولید محتوا، ایده های نوین تولید کشاورزی و دامداری و گیاهی،  ایده های مرتبط با گیاهان دارویی و انرژی های تجدید پذیر، فناوری آب و خاک و فناوری اطلاعات و رشته ها و گرایش های وابسته به آن برگزار می شود.

رییس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان تصریح کرد: این رویداد فردا در استان برگزار می شود برگزیدگان نیز می توانند از مزایای طرح های حمایتی بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویدار شتاب از ایده تا کسب و کار با همکاری دانشگاه زابل

برگزاری رویدار شتاب از ایده تا کسب و کار با همکاری دانشگاه زابل