مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-08اقتصادي

ارائه 18 طرح مسابقه نانو استارت آپ در رویداد فناورانه صندوق نوآوری


مدیر گروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد توسعه فناوری نانو گفت: در رویداد دوشنبه های استارت آپی صندوق نوآوری و شکوفایی، 18 ایده پذیرفته شده در برنامه نانو استارتاپ عرضه شده است و صندوق نوآوری نیز در این رویداد سرمایه گذاران صندوق های سرمایه گذاری را دعوت کرده .

- مدیر گروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد توسعه فناوری نانو گفت: در رویداد دوشنبه های استارت آپی صندوق نوآوری و شکوفایی، 18 ایده پذیرفته شده در برنامه نانو استارتاپ عرضه شده است و صندوق نوآوری نیز در این رویداد سرمایه گذاران صندوق های سرمایه گذاری را دعوت کرده تا با طرح ها وارد مذاکره شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عماد احمدوند امروز در حاشیه رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه نانو که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ستاد نانو با عنوان مسابقه ملی فناوری نانو افزود: این برنامه از چند سال گذشته آغاز شده است.

این مسابقه صرفاً آزمون علمی بود که افراد از نظر علمی در حوزه فناوری نانو رده بندی می شوند.

وی ادامه داد: در 4 سال اخیر تلاش ما بر این بوده است که خروجی های این مسابقه به سمت تولید محصول و تبدیل شدن آنها به یک شرکت هدایت شوند، از این رو در مسابقه ملی نانو استارت آپ طی فرآیند حدود یکی دو ساله، ایده های فناورانه مورد ارزیابی قرار می گیرند و در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 18 طرح مسابقه نانو استارت آپ در رویداد فناورانه صندوق نوآوری

ارائه 18 طرح مسابقه نانو استارت آپ در رویداد فناورانه صندوق نوآوری