مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-08سياسي

پایگاه های بسیج باید به مراکز علمی تبدیل شوند/ شکل گیری شبکه های مخترعان در استان ها


رییس سازمان بسیج علمی و پژوهشی و فناوری در اولین رویداد تا ثریا گفت: پایگاه های بسیج در محلات باید به مراکز علمی و فناوری و مرجعیت علمی تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مهدی رحیمی امروز در حاشیه بازدید از اولین رویداد تا ثریا در محل سالن شهید فخری زاده لانه سابق جاسوسی آمریکا گفت: مرجعیت علمی قبلا دست مسلمانان بود بعد از آن به دست غربی ها افتاد و الان با فناوری های نو و جوانانی که در این عرصه فعالیت می کنند در حال تغییر این مرجعیت است که در سه دهه آینده وضعیت مرجعیت علمی در دنیا تغییر می کند.

رحیمی گفت: سرمایه انسانی در ورود به چرخه فناوری از سوی بسیج تأمین می شود و پایگاه های بسیج در محلات باید به مراکز رشد و فناوری تبدیل شوند.

به گفته وی، 50 علمی و پژوهشی و فناوری گفت: قرار است ظرف سه دهه آینده خیزش علمی صورت گیرد که یکی از محل های این خیزش علمی همین پایگاه های بسیج در محلات به شمار می روند و با دگرگونی در فناوری ها می توانیم به جهاد علمی دسترسی پیدا کنیم و کشور ما در آینده به مرجعیت علمی می رسد.

وی همچنین گفت: مطلوبیت ما این است که مسائل اقتصادی کشور را هم به روش علمی حل کنیم و بسیج علمی آمادگی دارد با توانمندسازی سرمایه انسانی در کشور و استفاده از جوانان در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان و نوآور تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه های بسیج باید به مراکز علمی تبدیل شوند/ شکل گیری شبکه های مخترعان در استان ها

پایگاه های بسیج باید به مراکز علمی تبدیل شوند/ شکل گیری شبکه های مخترعان در استان ها