مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-08سياسي

لزوم پوشش صد درصدی جامعه هدف بهزیستی به ویژه در مناطق روستایی


استاندار گیلان، بر ضرورت پوشش صد درصدی جامعه هدف بهزیستی استان و ارائه خدمات مورد نیاز به همه نیازمندان به ویژه در مناطق کوهستانی و روستایی تاکید کرد و گفت: - ایسنا/گیلان استاندار گیلان، بر ضرورت پوشش صد درصدی جامعه هدف بهزیستی استان و ارائه خدمات مورد نیاز به همه نیازمندان به ویژه در مناطق کوهستانی و روستایی تاکید کرد و گفت: گیلان از فعال ترین استان ها در اجرای طرح مرکز مثبت زندگی است.

ارسلان زارع در مراسم افتتاح مراکز مثبت زندگی بهزیستی توسط رییس جمهور، بر ضرورت بهره گیری بیشتر از فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارائه خدمات به مردم تاکید و اظهار کرد: با توجه به جمعیت ذی نفعان سازمان بهزیستی در کشور و استان افتتاح این مراکز در تسهیل و تسریع خدمات رسانی به جامعه هدف و کاهش هزینه ها موثر است.

وی فربه بودن دولت، سازمان ها و تعدد نیروهای انسانی برای انجام خدمات را یکی از آسیب های موجود در بخش اداری دانست و بیان کرد: کاهش تصدی گری، توجه به سیاست گذاری، تدوین برنامه های راهبردی و نظارت، از مولفه های مهم در چابک سازی دولت هاست.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: سازمان بهزیستی به واسطه تعدد وظایف در حوزه های اجتماعی، پیشگیری از آسیب ها، ارائه خدمات به جامعه هدف به ویژه معلولان و موضوع مورد توجه رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پوشش صد درصدی جامعه هدف بهزیستی به ویژه در مناطق روستایی

لزوم پوشش صد درصدی جامعه هدف بهزیستی به ویژه در مناطق روستایی