مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:452021-03-08سياسي

بانوان شاغل در ادارات سفیران پویش مهربانی هستند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: بانوان شاغل در ادارات، سفیران پویش مهربانی هستند و امروز لازم است کمیته امداد را در جذب خیرین و حامیان ایتام و محسنین یاری دهند.

- ایسنا/کردستان مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان گفت: بانوان شاغل در ادارات، سفیران پویش مهربانی هستند و امروز لازم است کمیته امداد را در جذب خیرین و حامیان ایتام و محسنین یاری دهند.

لیلا آژیر در نشست هم اندیشی پویش ایران مهربان که با تاکید بر شعار هر کارمند حامی فرزند معنوی که به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) در استانداری کردستان برگزار شد، با ابراز تاسف از اینکه کردستان آخرین استان کشور در حوزه حامی بودن است اظهارکرد: این جایگاه برای استان قابل قبول نیست و باید واکاوی شود.

وی بانوان شاغل در ادارات را سفیران پویش مهربانی نامید و گفت: باید با همراهی هم زمینه جذب خیرین و حامیان ایتام را فراهم کنیم.

آژیر یادآور شد: از اواخر بهمن 98 تاکنون به دلیل شیوع کرونا یکی از سخت ترین سال ها بر ما حاکم بوده و بسیاری از کسب و کارها متضرر شدند و خانواده های زیادی آسیب دیدند.

مشاور امور بانوان استاندار با اشاره به بازدیدهای خود از روستاهای مرزی و مشاهده شرایط سخت زندگی مردم، افزود: خوشبختانه مردم ما تاب آور هستند و در فضای همدلی همراه هم هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان شاغل در ادارات سفیران پویش مهربانی هستند

بانوان شاغل در ادارات سفیران پویش مهربانی هستند