مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:502021-03-08اقتصادي

18 مرکز مثبت زندگی در شهرستان آبادان افتتاح شدند


در راستای خدمات دهی بیشتر اداره بهزیستی آبادان و دسترسی آسان تر مددجویان به این خدمات، 18 مرکز مثبت زندگی در این شهرستان افتتاح شدند.

- شیوا شجاعی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، از افتتاح 18 مرکز مثبت زندگی در شهرستان آبادان خبر داد و اظهار کرد: پیش از ظهر امروز و به طور رسمی این مراکز فعالیت خود را در سطح این شهرستان آغاز کردند.

وی با بیان اینکه 10 هزار خانوار تحت پوشش بهزیستی آبادان هستند، تصریح کرد: به صورت تقریبی این مراکز بالغ بر هشت هزار پرونده مددجو (هر مرکز تقریباً 450 پرونده) را دارند تا همان خدمات سازمان بهزیستی را به مددجویان و مراجعه کنندگان ارائه دهند.

رییس اداره بهزیستی آبادان با بیان اینکه 90 نفر در این مراکز مشغول به کار هستند که سهم هر مرکز پنج نیروی کار است، عنوان کرد: این افراد که تحصیلات عالی را در رشته های امور اجتماعی و یا روانشناسی دارند که در راستای ارائه خدمات حمایتی و تخصصی به جامعه هدف سازمان بهزیستی و نیازمندان، در محلات و مناطق مختلف این شهرستان مشغول به کار شدند.

بنا به گفته شجاعی، این مراکز باعث کمک و تسهیل در دسترسی آسان تر جامعه هدف بهزیستی و نیازمندان به خدمات بهزیستی می شوند؛ همچنین گسترش خدمات بهزیستی، کاهش ترددهای غیرضروری مددجویان به مراکز ادارات، تقویت رویکردهای خانواده محور و محله محور،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 مرکز مثبت زندگی در شهرستان آبادان افتتاح شدند

18 مرکز مثبت زندگی در شهرستان آبادان افتتاح شدند