موضوعات داغ: - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - انتخابات رياست - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ابوالفضل رزاق پور - عليرضا بيرانوند - دستگيري سارقان - روزنامه صداي سپاهان - جايزه هفت اقليم - سرمربي تراكتور - مبارز فساد - صندوق ذخيره فرهنگيان - بيمارستان امام خميني - هافبك يوونتوس - آچمز - شهردار بادرود - مديركل بهزيستي گيلان - سازمان اسناد و كتابخانه ملي - محمد سررشته داري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-08سياسي

تناقض رفتار مجلسی ها؛ از سر دادن شعار رفاه تا گران کردن اینترنت


مصوبه مربوط به تسهم دولت از اپراتورها از آنجایی اهمیت پیدا می کند که بر تعرفه اینترنت تأثیرگذار است.

روز سه شنبه پنجم اسفند به دنبال تصویب این مصوبه، اظهارنظرهای کارشناسی درباره تأثیر آن بر تعرفه در سطح گسترده ای منتشر شد.

در واقع انتظار نمی رفت در شرایطی که بسیاری از خدمات دولت، الکترونیکی شده، بسیاری از کسب وکارها به بستر اینترنت کوچ کرده اند و آموزش مجازی به جزء جدایی ناپذیر نظام آموزشی تبدیل شده، مجلس به افزایش تعرفه اینترنت رأی دهد و به سرعت گیر خدمات دولت الکترونیکی، سدی در مقابل توسعه کسب وکارها و مانعی برای عدالت آموزشی تبدیل شود.

پس از این انتقادها بود که در ساعات پایانی فعالیت مجلس در همان روز، اصلاحیه ای به این بند اضافه شد؛ اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اجازه افزایش تعرفه اینترنتی مصرفی را در سال 1400 ندارند.

اما همان طور که وزیر ارتباطات یک روز بعد در حاشیه جلسه هیات دولت اشاره کرد، نمی توان مالیات یک بنگاه اقتصادی را افزایش داد و انتظار افزایش قیمت خدمات ارائه شده را نداشت.

محمدجواد آذری جهرمی در این رابطه گفت: پرسشی که پیش می آید این است که چطور می شود به بنگاه اقتصادی گفت مالیات را 10 درصد بالا ببر، اما به تعرفه دست نزن؟! ما آن قدر ریاضی مان خوب نیست که بدانیم چطور می شود مالیات بالا برود و قیمت تکان نخورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض رفتار مجلسی ها؛ از سر دادن شعار رفاه تا گران کردن اینترنت

تناقض رفتار مجلسی ها؛ از سر دادن شعار رفاه تا گران کردن اینترنت