مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:052021-03-08سياسي

ثبت جهانی «تپه هگمتانه» در اولویت وزارت میراث فرهنگی است


رییس جمهور با بیان اینکه همدان یکی از مراکز بسیار مهم کشور است، گفت: جاذبه های فراوان طبیعی و تاریخی مهمی در این استان وجود دارد و هر گونه اقدام در این گونه استان ها می تواند جاذبه آنها را برای گردشگری داخلی و خارجی افزون کند.

- ثبت جهانی تپه هگمتانه در اولویت وزارت میراث فرهنگی است ایسنا/همدان رییس جمهور با بیان اینکه همدان یکی از مراکز بسیار مهم کشور است، گفت: جاذبه های فراوان طبیعی و تاریخی مهمی در این استان وجود دارد و هر گونه اقدام در این گونه استان ها می تواند جاذبه آنها را برای گردشگری داخلی و خارجی افزون کند.

حجت الاسلام حسن روحانی دوشنبه 18 اسفندماه در آیین بهره برداری از هفت پروژه میراث فرهنگی استان همدان که با دستور رییس جمهور و حضور معاون وزارت میراث فرهنگی به صورت ویدئوکنفرانس انجام شد، بیان کرد: از اینکه امروز شاهدیم هفت اثر مهم تاریخی در همدان احیاء و مرمت می شود، بسیار خوشحال هستیم.

معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز در این مراسم اظهار کرد: امروز ذهنیت و طراحی راهبردی وزارتخانه به سوی تصمیماتی است که نقش مردم و مسئولیت اجتماعی آنها را برجسته کند، در حال حاضر بیش از 2000 کارگاه در حوزه مرمت بنا در سراسر کشور فعال است و نوید داده می شود که برای بهره برداری از این بناها 25 هزار شغل ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت جهانی «تپه هگمتانه» در اولویت وزارت میراث فرهنگی است

ثبت جهانی «تپه هگمتانه» در اولویت وزارت میراث فرهنگی است