مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:452021-03-08اقتصادي

به جای ساماندهی بازار بورس به فکر قیمت خودرو افتاده اید؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا شیوا با اشاره به اظهارات اخیر رییس سازمان بورس که فروش خودرو را به صورت قرعه کشی مضحک دانسته و اعلام کرد قیمت گذاری دستوری اصلاٌ قابل قبول نیست، - شیوا خطاب به رییس سازمان بورس، گفت: شما باید پاسخ دهید چرا با محاسبه های غیرمنطقی سهام شرکت ها اوضاع بورس را امروز به این وضعیت رسانده اید.

چرا به جای ساماندهی بازار بورس به فکر قیمت خودرو افتاده اید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا شیوا با اشاره به اظهارات اخیر رییس سازمان بورس که فروش خودرو را به صورت قرعه کشی مضحک دانسته و اعلام کرد قیمت گذاری دستوری اصلاٌ قابل قبول نیست، اظهار داشت: واقعا نمی دانم رییس سازمان بورس براساس کدام استدلال این موضوعات را مطرح کرده است.

شورای رقابت یک نهاد فراقوه ای است که از بخش خصوصی، دولت و نمایندگان مجلس تشکیل شده است.

به نظر می رسد وی آشنایی با بازار خودرو نداشته باشد چرا که اگر شناختی نسبت به بازار خودرو داشت این اظهارات غیرکارشناسی را مطرح نمی کرد.

وی با اعلام اینکه در بازار انحصاری باید رگولاتور ها ورود پیدا کرده و مانع اقدامات انحصارگرایانه در بازار شوند، افزود: اگر رگولاتور ها به بازار انحصاری ورود پیدا نکنند آن ها از شرایط انحصاری بازار استفاده کرده و قیمت های غیرمنطقی و غیرمنص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای ساماندهی بازار بورس به فکر قیمت خودرو افتاده اید؟

به جای ساماندهی بازار بورس به فکر قیمت خودرو افتاده اید؟