مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:102021-03-08سياسي

آمادگی اورژانس برای چهارشنبه آخر سال، نوروز، اعیاد مذهبی و سیلاب های احتمالی


با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در کشور و احتمال وقوع حوادث طبیعی در فصل بهار جلسه شورای سیاستگذاری سلامت در حوادث و سوانح و کمیته پدافند غیر عامل برگزار شد.

- کولیوند در جلسه سلامت در حوادث و سوانح و کمیته پدافند غیر عامل مطرح کرد آمادگی اورژانس برای چهارشنبه آخر سال، نوروز، اعیاد مذهبی و سیلاب های احتمالی با توجه به شیوع ویروس کرونای انگلیسی در کشور و احتمال وقوع حوادث طبیعی در فصل بهار جلسه شورای سیاستگذاری سلامت در حوادث و سوانح و کمیته پدافند غیر عامل برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ دکتر پیرحسین کولیوند دبیر شورای سیاستگذاری سلامت در حوادث و سوانح ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت بر آمادگی برای ایام پیش رو از قبیل چهارشنبه آخر سال، نوروز و اعیاد مذهبی، سیلاب های احتمالی تاکید کرد و افزود: با توجه به مواجهه کشور با پاندمی کرونا، بایستی مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی، درمانی از سطح آمادگی بالاتری نسبت به سال گذشته برخوردار باشند.

وی گفت: کلیه معاونت های تخصصی و سازمان های همکار در تاریخ 25 اسفند لغایت 15 فروردین ، نمایندگان خود را برای حضور در EOC جهت تبادل اطلاعات و تهیه گزارش های مرتبط معرفی نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی اورژانس برای چهارشنبه آخر سال، نوروز، اعیاد مذهبی و سیلاب های احتمالی

آمادگی اورژانس برای چهارشنبه آخر سال، نوروز، اعیاد مذهبی و سیلاب های احتمالی