مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-08اقتصادي

افزایش 8 درصدی سهم ایران در تولید فولاد خاورمیانه


به گفته مدیرعامل فولاد سنگان، طی 10 ماهه سال جاری، ایران با تولید بیش از 65 درصد فولاد تولیدی خاورمیانه توانسته افزایش هشت درصدی سهم تولید فولاد خورمیانه را رقم بزند.

- به گفته مدیرعامل فولاد سنگان، طی 10 ماهه سال جاری، ایران با تولید بیش از 65 درصد فولاد تولیدی خاورمیانه توانسته افزایش هشت درصدی سهم تولید فولاد خورمیانه را رقم بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام این واحد تولیدکننده، علی امرایی ضمن اشاره به تولید بیش از سه میلیون تن گندله و عبور از برنامه ریزی صورت گرفته برای تولید، اظهار کرد: فولاد سنگان توانست در 10 ماهه نخست امسال کلیه اهداف تولیدی در سال جهش تولید را محقق کرده و با تامین بخشی از گندله مورد نیاز شرکت فولاد مبارکه، از اهدف تولیدی پیش بینی شده فراتر رود و با بهره وری و بهره گیری از پتانسیل های موجود در این مجمتع، جهش تولید 130 درصدی را رقم بزند.

مدیرعامل فولاد سنگان دستیابی به تمامی اهداف عملیاتی و رشد فراتر از تصور 130 درصدی تولید گندله در سال جاری را افتخاری بزرگ دانسته و گفت: رویکرد فولاد سنگان در سال جاری استفاده از تمامی ظرفیت های تولیدی مبتنی بر بومی سازی، ارتقای سیستم های نگهداری و کاهش توقف ها، مدیریت هزینه ها آن هم با وجود کمبود مواد اولیه تولیدی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 8 درصدی سهم ایران در تولید فولاد خاورمیانه

افزایش 8 درصدی سهم ایران در تولید فولاد خاورمیانه