مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:202021-03-08اجتماعي

دهکده ورزشی دانش آموزی آذربایجان شرقی افتتاح شد


دهکده ورزشی دانش آموزی استان آذربایجان شرقی عصر امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در فاز اول افتتاح و در بخش های مختلف کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاز اول دهکده ورزشی دانش آموزی در تبریز با حضور محسن حاجی میرزایی در مساحت کلی یک هزار و 823 متر مربع به صورت سالن چند منظوره با متراژ اداری 206 مترمربع، سالن بدنسازی 176 مترمربع، سالن فوتسال یک هزار و 286 مترمربع و میدان فوتسال 800 مترمربع و با هزینه ی ساخت 5 میلیارد تومان افتتاح شد.

در ادامه با حضور وزیر آموزش و پرورش و مسئولان عالی رتبه استان زمین های ورزشی تنیس، والیبال ساحلی و زمین چمن مصنوعی کلنگ زنی شد.

استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح دهکده ورزش دانش آموزی وظیفه آموزش و پرورش را انسان سازی عنوان کرد و یاداور شد: متأسفانه استراتژی دشمن تضعیف نهاد خانواده و تعلیم و تربیت است و بر اساس نظریه دانشمندان همین امر برای فروریختن کشورها کافی است.

محمدرضا پورمحمدی تعلیم و تربیت را ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی و میراث پیامبر گرامی اسلام (ص) برشمرد و گفت: باید با همکاری و فراهم ساختن زیرساخت های مناسب تربیتی گام های بسیار اساسی برای حفظ کشور برداریم.

به گفته وی آموزش و پرورش اولین وزارتی بود که در آموزش مجازی پیش قدم شده و بسیار پیشرفت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده ورزشی دانش آموزی آذربایجان شرقی افتتاح شد

دهکده ورزشی دانش آموزی آذربایجان شرقی افتتاح شد