مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:302021-03-08اقتصادي

افتتاح 127 مرکز مثبت زندگی در استان کرمان


کرمان _ مدیرکل بهزیستی استان کرمان از افتتاح و راه اندازی 127 مرکز مثبت زندگی در کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس صادقی امروز ظهر در حاشیه مراسم افتتاح و آغاز به کار 127 مرکز مثبت زندگی که با حضور رییس جمهور، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، و رییس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد بیان داشت: 137 مرکز خدمات بهزیستی مثبت زندگی با 800 نیرو در استان فعال است که تاکنون 268 مددکار در این مراکز جذب شده اند.

وی افزود: در این مراکز خدمات سطح یک جامع هدفی را که در گذشته با رویکرد دولتی ارائه می شد به صورت خرید خدمت انجام می شود.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: 41 مرکز مثبت زندگی روستایی و 86 مرکز شهری در استان وجود دارد که در مجموع 137 مرکز در استان فعال هستند و 10 مرکز قرار است در سال آینده افتتاح شود.

صادقی تصریح کرد: از اهداف راه اندازی این مراکز می توان به جامعه محور بودن و توجه به خانواده های جامعه هدف با دادن فرمول های جدید و کمک گرفتن سرمایه اجتماعی محله و توانمندسازی جامعه اشاره کرد.

وی گفت: تاکنون 57 هزار پرونده جامعه هدف سطح یک به مراکز مثبت زندگی استان کرمان واگذار شده و در حال حاضر تمام خدماتی که در این مرکز ارائه می شود در بستر الکترونیک صورت می گیرد ضمن اینکه بازدیدها به صورت آنلاین و در سراسر کشور قابل رصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 127 مرکز مثبت زندگی در استان کرمان

افتتاح 127 مرکز مثبت زندگی در استان کرمان