مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 16:402021-03-08اقتصادي

اجرای مطلوب طرح شتاب دهی کسب وکارهای فناورانه جوانان در گلستان


معاون تجاری سازی پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان می تواند نقش بسیار مهمی در حمایت از کسب وکارهای جوانان ایفا کند.

- معاون تجاری سازی پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی مطرح کرد اجرای مطلوب طرح شتاب دهی کسب وکارهای فناورانه جوانان در گلستان ایسنا/گلستان معاون تجاری سازی پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان می تواند نقش بسیار مهمی در حمایت از کسب وکارهای جوانان ایفا کند.

حسین بختیاری امروز در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: همکاری بین جهاد دانشگاهی و ورزش و جوانان بسیار خوب است.

استان گلستان یکی از 13 استان کشور در طرح مرکز نوآوری و شتابدهی کسب وکارهای جوانان است و عملکرد بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: همکاری های ورزش و جوانان گلستان در راستای این طرح بسیار خوب است و در این استان در اجرای طرح مشکلی نداریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

معاون تجاری سازی پارک ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی بیان کرد: جهاد دانشگاهی ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های مختلف دارد و می توانیم در سایر حوزه های ورزش و جوانان نیز همکاری داشته باشیم و ظرفیت کشورمان را در اختیار مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان استان گلستان قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مطلوب طرح شتاب دهی کسب وکارهای فناورانه جوانان در گلستان

اجرای مطلوب طرح شتاب دهی کسب وکارهای فناورانه جوانان در گلستان