مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 17:352021-03-08سياسي

مشکلات پارک علم و فناوری قزوین زیر ذره بین دستگاه قضا


با حضور دادستان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دبیر قرارگاه صنعت سپاه استان، رییس بسیج حقوقدانان و رییس بسیج رسانه استان قزوین در پارک علم و فناوری قزوین مشکلات واحدهای دانش بنیان بررسی شد.

- با حضور دادستان و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، دبیر قرارگاه صنعت سپاه استان، رییس بسیج حقوقدانان و رییس بسیج رسانه استان قزوین واحدهای دانش بنیان به صورت میدانی عارضه یابی شدند.

در این دیدار که دوشنبه 18 اسفند در پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد، مصطفی مافی، رییس پارک علم و فناوری استان قزوین، با اعلام اینکه 120 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری و 50 واحد فناور در مراکز رشد استانی مستقرند، اظهار کرد: شرکت های نوپا با تعدد قوانین مواجه هستند که موجب کشیده شدن ترمز شتاب شرکت ها می شود.

وی ادامه داد: یکی از موانع قانونی موجود بر سر راه پارک علم و فناوری استان قزوین این است که 300 هکتار زمین از اراضی دولتی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) به پارک اجاره داده خواهد شد تا پارک نیز آنان را به صورت اجاره 99 ساله به شرکت های دانش بنیان واگذار کند؛ برای این نقل و انتقال هنگام تنظیم قرارداد با مشکل مواجه شدیم و سازمان بازرسی این قرارداد را متوقف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات پارک علم و فناوری قزوین زیر ذره بین دستگاه قضا

مشکلات پارک علم و فناوری قزوین زیر ذره بین دستگاه قضا