مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 20:552021-03-08سياسي

توزیع 130 هزار بسته معیشتی در زنجان با کمک خیرین و وقف


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توزیع 130 هزار بسته معیشتی در زنجان خبر داد.

- حجت الاسلام موسی موسوی تبریزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری بسته های معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: هزینه خرید این بسته های معیشتی از محل درآمدهای موقوفه قیدار نبی (ع) تامین شده است که طبق نیات این موقوفه باید در نیات خیرات و مبرات و هزینه های جاری و عمرانی حرم مطهر قیدار نبی صرف شود، بنابراین بر طبق نیات تعیین شده توسط واقف، اداره اوقاف خدابنده در همین راستا اقدام کرده است.

وی با اشاره به توزیع 400 بسته حمایتی در خدابنده گفت: ارزش این بسته های معیشتی هرکدام بالغ بر 300 هزار تومان بود که در مجموع 120 میلیون تومان صرف این امر شده است.

موسوی همچنین از توزیع 160 بسته معیشتی (تبرکات مهدوی) مابین خانواده های کم بضاعت شهرستان زنجان خبر داد و گفت: ارزش هر کدام از این بسته ها بالغ بر 400 هزار تومان است و ارزش مجموع این بسته ها که به همت خیرین و موسسات خیریه همکار تهیه و اهدا شده است بیش از 64 میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه اوقاف استان زنجان جزو استان های برتر در بحث کمک رسانی به اقشار کمک درآمد بوده است، اضافه کرد: در همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 130 هزار بسته معیشتی در زنجان با کمک خیرین و وقف

توزیع 130 هزار بسته معیشتی در زنجان با کمک خیرین و وقف