مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:302021-03-09فرهنگي

انتخاب نخستین روستای قرآنی ایران/ دهیاران تا 25 اسفند برای ثبت نام فرصت دارند


مدیر کل ارشاد گیلان با اشاره به اجرای طرح ملی انتخاب نخستین روستای قرآنی کشور، گفت: دهیاران تا 25 اسفند برای ثبت نام در این طرح فرصت دارند.

- فیروز فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتشار فراخوان انتخاب نخستین روستای قرآنی کشور، گفت: این فراخوان از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

وی ادامه داد: طرح ملی انتخاب و معرفی روستای قرآنی ایران منظور ساماندهی، تقویت و حمایت از فعالیت های دینی در روستاها، با هماهنگی و جلب مشارکت دستگاه های فرهنگی و دینی ذیربط اجرا می شود.

فاضلی همچنین به برخی از اهداف اجرای این طرح ملی اشاره کرد و گفت: الگوسازی و جهت دهی فعالیت های قرآن و عترت در روستاها، توسعه و ترویج و جریان سازی فرهنگ قرآن و عترت در اقشار مختلف جامعه و تقویت هویت دینی و شبکه سازی فعالیت های قرآن و عترت در مناطق روستایی کشور از مهم ترین اهداف پیش بینی شده برای این طرح است.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام و انتخاب روستاهای قرآنی، افزود: دهیاران می توانند برای ثبت نام در این طرح از طریق آدرس اینترنتی سامانه (ayat.

farhang.

gov.

ir) و یا از طریق فراخوان عمومی، لینک مخصوص ثبت نام از دو مرجع رسمی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های سراسر کشور اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نخستین روستای قرآنی ایران/ دهیاران تا 25 اسفند برای ثبت نام فرصت دارند

انتخاب نخستین روستای قرآنی ایران/ دهیاران تا 25 اسفند برای ثبت نام فرصت دارند