مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-09اقتصادي

پروژه قطار شهری کرمانشاه، ارزش افزوده شهر را افزایش خواهد داد


رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه باعث افزایش ارزش افزوده شهر و در جذب گردشگر مؤثر خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، رییس شورای اسلامی شهر و معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری از پروژه قطار شهری کرمانشاه بازدید کردند.

طیب حیدری رییس شورای اسلامی شهر در بازدید از این پروژه، اظهار داشت: این یک پروژه خوبی است که باید ادامه پیدا کند و مردم منافع آن را ببینند.

وی با بیان اینکه اگر اعتبار بیشتری به پروژه تزریق می شد زودتر شاهد بهره برداری آن بودیم، افزود: اکنون عزم و اراده این است که فاز اول پروژه قطار شهری تا پایان سال 1400 به بهره برداری برسد.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تصریح کرد: در بحث عمرانی اقدامات خوبی صورت گرفته، قراردادهایی با مشاوران و پیمانکاران منعقد شده، مصالح مورد نیاز تهیه و دپو شده و فقط در بحث تأسیسات برقی و مکانیکی باید اقداماتی صورت گیرد.

حیدری با بیان اینکه مبلغ 150 میلیارد تومان که در سال 98 برای این پروژه در نظر گرفته شده بود امسال تحقق یافت، گفت: در بودجه سال 1400 نیز بیش از 500 میلیارد تومان بصورت فروش اوراق مشارکت در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه اشاره ای نیز به فاز دوم پروژه قطار شهری داشت و با بیان اینکه تا محدوده بازار حفاری زیرزمینی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه قطار شهری کرمانشاه، ارزش افزوده شهر را افزایش خواهد داد

پروژه قطار شهری کرمانشاه، ارزش افزوده شهر را افزایش خواهد داد