مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 06:302021-03-09ورزشي

اجرای طرح «دیدار» با هدف حمایت از اشتغال جوانان در استان سمنان


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طرح رویداد «دیدار» در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی در سطح استان با هدف ارتقای فرصت های شغلی برای جوانان اجرا می شود.

- سمنان- سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: طرح رویداد دیدار در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی در سطح استان با هدف ارتقای فرصت های شغلی برای جوانان اجرا می شود.

مصطفی مرادی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، درباره اقدامات حمایتی از حوزه جوانان به خصوص سازمان ها و تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه ایده های اشتغال زا و فعالانه، بیان کرد: یکی از اقداماتی که در سطح استان دنبال می شود طرح رویداد دیدار در قالب بازدید حضوری از تجربیات موفق کارآفرینی ویژه جوانان است.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقای طرح ها و ایده های اشتغال زایی جوانان استان سمنان انجام می شود، بیان کرد: محور اصلی طرح در واقع استفاده از تجربیات کسانی است که پیش از آن در رابطه با مشاغل، طرح ها و ایده های عملیاتی ارائه کرده اند.

رویدادهای استارتاپی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه اجرای مجموعه رویدادهای کارآفرینی، استارتاپی برای جوانان و علاقه مندان به کارآفرینی در قالب تفاهم نامه هایی با جهاد دانشگاهی و مراکز علمی و فناوری از دیگر اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «دیدار» با هدف حمایت از اشتغال جوانان در استان سمنان

اجرای طرح «دیدار» با هدف حمایت از اشتغال جوانان در استان سمنان