مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-09اقتصادي

علمی و فرهنگی و موسسه تحقیقات جنگل ها تفاهمنامه همکاری امضا کردند


تفاهم نامهٔ حمایت از گونه های نادر گیاهی به مناسبت 15 اسفند روز درختکاری در روز 18 اسفند 1399 بین شرکت انتشارات علمی و فرهنگی و موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، به مناسبت روز ملی درختکاری، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی در عمل به مسئولیت پذیری اجتماعی خود و با هدف حمایت و مشارکت در حفظ و صیانت از گونه های نادر و در حال انقراض گیاهی کشور و نیز توسعهٔ سنت مقدس کاشت و نگهداری درختان، تفاهم نامه ای را با مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور منعقد کرد.

باغ گیاه شناسی ملی ایران به وسعت 145 هکتار در دامنه جنوبی رشته کوه البرز مرکزی در اراضی چیتگر، در شمال غربی تهران و در ارتفاع 1320 متری از سطح دریا واقع است.

در این مجموعه با ایجاد دریاچه ها و کوه ها و آبشار و نیز جاری بودن رودها در کنار درختان و گیاهان در محوطهٔ باغ، رویشگاه های طبیعی گونه های مختلف گیاهی در منظر تماشای عموم و بهرهٔ طبیعت منطقه قرار گرفته است.

انتشارات علمی و فرهنگی نیز از باسابقه ترین نهادهای فرهنگی و انتشاراتی کشور است که نزدیک به هفت دهه فعالیت در صنعت نشر را در سابقه خود دارد؛ شرکتی که به نوعی فرزند دو مجموعه پیشگام این حوزه یعنی نشر فرانکلین و بنگاه ترجمه و نشر به حساب می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمی و فرهنگی و موسسه تحقیقات جنگل ها تفاهمنامه همکاری امضا کردند

علمی و فرهنگی و موسسه تحقیقات جنگل ها تفاهمنامه همکاری امضا کردند