مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-09سياسي

تلاش برای ایجاد مشاغل جایگزین سوخت کِشی


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: باید برای ایجاد مشاغل جایگزین سوخت کِشی با بهره گیری از ایده های اقتصادی راهگشا به تناسب ظرفیت های سراوان همچون خُرما و گیاهان دارویی بیش از گذشته تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، مسئول پژوهش و فناوری اساتید و دانشجویان دچار مشکلات عدیده شده اند گفت: طرح راه مهندسی می تواند خلا بوجود آمده ناشی از کرونا را در دانشگاه پُر کند.

مجید جعفری با بیان اینکه این طرح در جهت مهارت افزایی دانشجویان بسیار مفید خواهد بود، گفت: باید برای پیداکردن مشاغل جایگزین سوخت کِشی با بهره گیری از ایده های اقتصادی راهگشا به تناسب ظرفیت های سراوان همچون خُرما و گیاهان دارویی بیش از گذشته تلاش کنیم.

محمدطاهر میرَک زِهی، معاون اداری مالی و مدیریت منابع مجتمع آموزش عالی سراوان نیز اظهار داشت: با وجود تمام موفقیت ها و دستاوردهایی که در طول سال های پس از انقلاب کسب شده و البته کم هم نبوده اما نظام آموزش و پرورش و آموزش عالی با مشکلات بسیاری مواجه هستند.

وی اذعان کرد: اقدامات بسیج دانشجویی در حوزه پژوهش و فناوری در صورت عملی شدن بسیار ارزشمند خواهد بود.

عبدالرشید جام نیا، مدیر پژوهش و فناوری مجتمع آموزش عالی سراوان با تاکید بر حمایت همه جانبه از برنامه های علمی بسیج دانشجویی گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد مشاغل جایگزین سوخت کِشی

تلاش برای ایجاد مشاغل جایگزین سوخت کِشی