مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-09سياسي

میرتاج الدینی: شیخ محمد خیابانی مدرس ثانی بود


نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن تشریح برنامه های همایش گرامیداشت سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی به شخصیت مجاهدانه وی اشاره کرد و گفت: ایشان مدرس ثانی بودند زندگی و کارنامه مجاهدانه ایشان خود گواه این موضوع است.

- نماینده مردم تبریز در مجلس ضمن تشریح برنامه های همایش گرامیداشت سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی به شخصیت مجاهدانه وی اشاره کرد و گفت: ایشان مدرس ثانی بودند زندگی و کارنامه مجاهدانه ایشان خود گواه این موضوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس در نشست خبری تشریح برنامه های همایش بزرگداشت یکصدومین سالگرد شهادت شیخ محمدخیابانی ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت موسی بن جعفر (ع) و تبریک پیشاپیش عید مبعث پیامبر اکرم (ص) به شخصیت مجاهدانه شهید محمد خیابانی اشاره کرد و گفت: ایشان در رجال نقش آفرین در تاریخ ایران و آذربایجان می باشند و تاریخ از وی به عنوان یکی از بزرگترین رهبران مبارزات مشروطه در آذربایجان یاد می کند.

شیخ محمد خیابانی از شخصیت های تاثیرگذار در تاریخ یکصد سال گذشته است.

بارها نام ایشان به نیکی از زبان امام راحل و مقام معظم رهبری یاد شده است.

ایشان نماینده دور دوم و چهارم مشروطه از سوی آذربایجان بود و هدف وی پیاده کردن قانون اساسی و مشروطه ابتدا در منطقه آذربایجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میرتاج الدینی: شیخ محمد خیابانی مدرس ثانی بود

میرتاج الدینی: شیخ محمد خیابانی مدرس ثانی بود