مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-09اقتصادي

آغاز عملیات تولید 7 میلیون اصله نهال در پارس آباد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: عملیات تولید 7 میلیون اصله نهال برای سال 1400 در ایستگاه تولید بذر و نهال پارس آباد مغان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهامت هدایت پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته منابع طبیعی عملیات تولید 7 میلیون اصله نهال برای سال 1400 با حضور مسؤولان قضایی استان اردبیل و جمعی از مسؤولان شهرستان پارس آباد در ایستگاه تولید بذر و نهال پارس آباد مغان آغاز شد.

وی افزود: تولید 7 میلیون اصله نهال برای سال آینده با مشارکت بخش خصوصی بوده که تحول بزرگی در استان اردبیل در زمینه غرس نهال و ایجاد پوشش و فضای سبز ایجاد خواهد کرد.

برخورد بدون اغماض با تخریب کنندگان منابع طبیعی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل ادامه داد: امسال در راستای طرح تنفس جنگل و جلوگیری از قطع درختان جنگلی و افزایش پوشش گیاهی بیش از 3 میلیون اصله نهال تولیدی در ایستگاه مغان به صورت رایگان میان متقاضیان در همه شهرستان های استان اردبیل توزیع می گردد که این طرح در کشور یک طرح بی نظیر است.

هدایت با تشکر از دستگاه قضایی برای حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و برخورد قاطع با تخریب کنندگان و متجاوزان به منابع طبیعی، افزود: محافظت از منابع طبیعی و عرصه های ملی در اولویت اداره کل منابع طبیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تولید 7 میلیون اصله نهال در پارس آباد

آغاز عملیات تولید 7 میلیون اصله نهال در پارس آباد