مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-09سياسي

مسائل بانوان استان های کشور نیازسنجی شده است


مشاور امور بانوان مجلس شورای اسلامی گفت: مطالعات مختلفی در زمینه مسائل و شناخت بانوان شهرهای مختلف صورت گرفته و احصا شده و با تمام نیازهای آنها آشنایی دارم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از در جلسه شورای اداری استان کردستان مطالبه کنند.

تولید 7 تن طلا در قروه فرماندار قروه نیز در این نشست گفت: قروه یکی از قطب های معدنی انواع طلا با ظرفیت بیش از 7 تن در سال، ایجاد کارخانه ذوب آهن با ظرفیت 200 هزار تن و تولید 200 هزار تن کنسانتره آهن است.

حسین الماسی در ادامه تصریح کرد: در این شهرستان 171 هزار هکتار اراضی کشاورزی وجود دارد و در زمینه تولیدات کشاورزی خودکفا است و سالانه 600 هزار تن انواع محصولات کشاورزی و باغی تولید می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: 490 هزار واحد دامی در قروه وجود دارد که سالانه 35 هزار تن محصولات دامی و لبنی تولید و روانه بازار مصرف تمام شهرهای کشور می شود.

الماسی اضافه کرد: قروه پایگاه انقلاب اسلامی است و در زمان حمله ضدانقلاب به این شهرستان، قروه تنها شهری بود که با رشادت زنان و مردان از این حمله ها مصون ماند و اکنون نیز هر ساله قروه شهدای گرانقدری را تقدیم نظام کرده است.

  فرماندار قروه در ادامه اذعان داشت: به دنبال تشکیل پارلمان بانوان در قروه هستیم و از ظرفیت زنان این شهرستان در زمینه کارآفرینی، آموزش، علمی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل بانوان استان های کشور نیازسنجی شده است

مسائل بانوان استان های کشور نیازسنجی شده است