مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-09سياسي

کاشت درخت به یاد شهدای طلبه و رسانه استان مرکزی


معاون روابط عمومی سپاه روح الله گفت: به مناسبت هفته درختکاری و روز شهید، اصحاب رسانه و طلاب علوم دینی استان اقدام به کاشت نهال به یاد شهدای خبرنگار و طلبه استان مرکزی خواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل روابط عمومی سپاه روح الله، احمد شهرجردی از کاشت نهال به یاد شهدای خبرنگار و طلبه استان مرکزی خبر داد و گفت: در آستانه فرا رسیدن بهار طبیعت و به مناسبت روز شهید، با همکاری روابط عمومی و تبلیغات سپاه روح الله و سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان مرکزی، کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی و گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی اقدام به غرس نهال در منطقه گردشگری دره گردو اراک خواهیم کرد.

وی به دیدگاه اسلام در خصوص اهمیت درختکاری اشاره کرد و افزود: در دین مقدس اسلام، بنابر آیات و روایات و سیره معصومین (ع) می توانیم به نقش و اهمیت این نعمت و موهبت عظیم پروردگار عالم پی ببریم.

معاون روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ درختکاری تصریح کرد: جمله مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ که می فرمایند فرهنگ به مثابه هواست اهمیت این موضوع را دو چندان می کند زیرا همان طور که هوا برای انسان ضروری است، جامعه هم به فرهنگ نیاز مبرم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت درخت به یاد شهدای طلبه و رسانه استان مرکزی

کاشت درخت به یاد شهدای طلبه و رسانه استان مرکزی