مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-09اقتصادي

مدیران به جای سنگ اندازی حامی سرمایه گذاران در استان بوشهر باشند


استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از توسعه صنایع بسته بندی، فرآوری و صنایع تبدیلی خرما در استان گفت: انتظار می رود حمایت لازم از سرمایه گذاران در استان صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم گراوند ظهر سه شنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر اظهار داشت: انتظار می رود همه مدیران استان بوشهر از تمام توان و ظرفیت ها برای کمک به مردم و رفع مشکلات آنها استفاده کنند.

وی تسهیل در امور مردم را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: کم کاری و اهمال مدیران در رفع مشکلات مردم و کمک به بهبود وضعیت آنها پذیرفتنی نیست.

استاندار بوشهر خواستار اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی نسبت به پاسخگویی به برنامه و بودجه شد و ادامه داد: باید کمک شود تا سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر بتوانند برنامه ریزی لازم را به طور دقیق انجام دهد.

گراوند اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر با همکاری حوزه اقتصادی استانداری نسبت به ارائه ظرفیت ها و پیشنهادها و طرح های اقتصاد مقاومتی سال آینده بررسی و اقدام کنند.

وی استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی را یکی از نیازهای اساسی در مسیر توسعه و پیشرفت دانست و بیان کرد: حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران بخش خصوصی باید در دستور کار دستگاه های دولتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران به جای سنگ اندازی حامی سرمایه گذاران در استان بوشهر باشند

مدیران به جای سنگ اندازی حامی سرمایه گذاران در استان بوشهر باشند