مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 09:252021-03-09اجتماعي

400 نفر از پرسنل شهرداری کرمانشاه خون اهدا کردند


رییس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت: در پیک کرونا 400 نفر از پرسنل شهرداری با مراجعه به سازمان انتقال خون نسبت به اهدای خون، پلاسما و پلاکت اقدام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پژمان صالحی فر مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه امروز با حضور در دفتر شهردار کرمانشاه، به نمایندگی از رییس سازمان انتقال خون کشور، از طلوعی شهردار کرمانشاه تقدیر کرد.

وحید جهانگیری، رییس اداره سلامت اجتماعی شهرداری کرمانشاه در این نشست، اظهار داشت: در پیک در سطح کشور داشت گفت: در تلاشیم که این موضوع تداوم داشته باشد.

تقدیر رییس سازمان انتقال خون کشور از شهردار کرمانشاه صالحی فر، مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه نیز در این نشست، اظهار داشت: هرساله در ایام اسفند و فروردین ماه با کاهش خون مواجه هستیم که متأسفانه شیوع بیماری کرونا باعث شده این کاهش بیش از پیش باشد.

وی افزود: پویش های مختلفی جهت حضور مردم برای اهدای خون تشکیل شده که این پویش ها کماکان ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه شهرداری کرمانشاه با پیوستن به این پویش و حضور پرسنل آن جهت اهدای خون، خدمت بزرگی به مردم داشتند که در سطح کشور نیز بازتاب داشت و در این راستا رییس سازمان انتقال خون کشور با صدور لوحی از حمایت های شهردار کرمانشاه تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 نفر از پرسنل شهرداری کرمانشاه خون اهدا کردند

400 نفر از پرسنل شهرداری کرمانشاه خون اهدا کردند