مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-09سياسي

قالیباف: لزوم ضابطه مند شدن تبادلات مرزی / نفع مبادلات مرزی به مرزنشینان برسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی امروز، 19 اسفندماه در جریان سفر به استان کردستان در جمع فعالان اقتصادی و کولبران بانه گفت: - رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تبادلات مرزی برای مرزنشینان است؛ بنابراین مرزنشینی باید ضابطه مند شود و نفع آن به مرزنشینان برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی امروز، 19 اسفندماه در جریان سفر به استان کردستان در جمع فعالان اقتصادی و کولبران بانه گفت: بحث کولبران از بحث های قدیمی کشور است که در سمت جنوب شرق و شمال غرب کشور وجود دارد.

قالیباف افزود: تبادلات مرزی برای مرزنشینان است؛ لذا مرزنشینی و جامعه مرزنشینی که معیشت اش از این راه است باید تعریف و ضابطه مند شود و بتواند این کار را انجام دهد.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید هر کسی از هر جای کشور برای منفعت بیشتر خود کالا را به صورت غیرقانونی وارد کند و نفع آن به جای مرزنشین به افراد دیگر برسد.

وی با بیان اینکه متاسفانه افرادی پیدا می شوند که می خواهند با پولشان منفعت زیادی ببرند؛ یعنی می خواهند مرزنشینان بار آن ها را بیاورند و آن ها منفعتش را ببرند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالی است که چنین افرادی کالا را وارد می کنند در نتیجه تولید آسیب می بیند و اقتصاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: لزوم ضابطه مند شدن تبادلات مرزی / نفع مبادلات مرزی به مرزنشینان برسد

قالیباف: لزوم ضابطه مند شدن تبادلات مرزی / نفع مبادلات مرزی به مرزنشینان برسد