مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:352021-03-09اجتماعي

175 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها شناسایی شد


مدیر امور منابع آب شهرستان گنبدکاووس گفت: امسال 175 مورد ساخت و ساز غیرمجاز که در نقاط پرخطر و یا در بستر و حریم رودخانه بود، شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسین ثابتی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان گنبدکاووس 498 کیلومتر طول رودخانه جاری بوده که از این مقدار 200 کیلومتر در بخش مرزی داشلی برون است.

وی تصریح کرد: 9 کیلومتر در خود شهر گنبدکاووس طول رودخانه وجود دارد که پنج کیلومتر آن مربوط به گرگانرود بوده و چهار کیلومتر رودخانه چهل چای است.

مدیر امور منابع آب شهرستان گنبدکاووس با اشاره به وجود رودخانه در داخل شهر و ساخت و سازهای غیرمجاز خاطرنشان کرد: امسال 175 مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده شهرستان شناسایی شده که اغلب در بستر و حریم رودخانه اقدام به ساخت ساختمان های اعیانی، تجاری و مسکونی کرده اند.

وی ادامه داد: از 175 مورد شناسایی شده تعداد 71 مورد به دادگاه معرفی شده و تخلف 40 مورد ثابت شده و باید از نقطه خطر خارج شوند.

ثابتی فرهنگ سازی و آموزش را مقدم بر اقدامات قانونی برشمرد و بیان داشت: برای آموزش این افراد و خطرات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر رودخانه ها در زمان سیلاب و بارش های سیل آسا جلسات هم اندیشی چهره به چهره گذاشته شد تا ساکنان مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

175 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها شناسایی شد

175 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه ها شناسایی شد