مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-09سياسي

احیای موقوفات ضعف های اجتماعی و اقتصادی جامعه را ترمیم می کند


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه موقوفات کشور به حدی است که اگر به درستی ساماندهی و بهره برداری شوند، کشور را اداره می کند، گفت: احیای موقوفات بسیاری از ضعف های اجتماعی و اقتصادی جامعه را ترمیم می کند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه موقوفات کشور به حدی است که اگر به درستی ساماندهی و بهره برداری شوند، کشور را اداره می کند، گفت: احیای موقوفات بسیاری از ضعف های اجتماعی و اقتصادی جامعه را ترمیم می کند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با معاون امور مجلس و استان های سازمان اوقاف و امورخیریه اظهار کرد: تشکیل سازمان اوقاف از جمله درایت های رهبر انقلاب بود.

وی با بیان اینکه هر کار قانون مدارانه با مشکلاتی مواجه خواهد شد، افزود: موقوفات قبل از انقلاب بی سر و سامان بود و با تشکیل سازمان اوقاف موقوفات سازماندهی شد؛ کسانی که در حاشیه موقوفات کشور بودند و بهره برداری نامعقول می کردند اولین مخالفان وقف بودند.

اکنون موقوفات ساماندهی شده و هرکسی می خواهد وقف کند می داند نیاتش عملی می شود.

امام جمعه رشت با اشاره به ظرفیت موقوفات کشور گفت: موقوفات کشور به حدی است که اگر به درستی ساماندهی و بهره برداری شوند، کشور را اداره می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای موقوفات ضعف های اجتماعی و اقتصادی جامعه را ترمیم می کند

احیای موقوفات ضعف های اجتماعی و اقتصادی جامعه را ترمیم می کند