مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-09اقتصادي

جزییات عرضه اولیه فردا


فردا تعداد 345 میلیون سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در نماد مدار به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

- فردا تعداد 345 میلیون سهم معادل 15 درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار در نماد مدار به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاور میرعباسی مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی در نشستی که امروز به صورت آنلاین برگزار شد با اشاره به سابقه شرکت مدار اظهار کرد: این شرکت در سال 1343 به عنوان شرکت تولیدی و صنعتی ثبت شده و بعد از انقلاب به بانک ملی منتقل شده است.

وی ادامه داد: آخرین افزایش سرمایه شرکت در سال 1398 صورت گرفته که طی آن سرمایه شرکت از 100 میلیارد تومان به 230 میلیارد تومان افزایش یافته است.

میرعباسی با بیان این که نماد شرکت در 27 مهرماه سال جاری درج شده است اضافه کرد: چشم انداز این شرکت قر ار گرفتن بین سه شرکت سرمایه گذاری برتر بازار سرمایه است.

وی در مورد افزایش سرمایه شرکت توضیح داد: افزایش سرمایه شرکت از محل مطالبات و آورده نقدی در دستور کار قرار دارد اما از آنجایی که برای افزایش سرمایه شرکت هایی که زیرمجموعه بانک ها هستند محدودیت هایی وجود دارد ما در حال مذاکره هستیم و احتمالا سال آینده افزایش سرمایه صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات عرضه اولیه فردا

جزییات عرضه اولیه فردا