مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:102021-03-09سياسي

کمک 296 میلیارد تومانی مازندرانی ها در نهضت مومنانه


فرمانده سپاه کربلا مجموع کمک های جمع آوری شده در قالب سه مرحله نهضت کمک مومنانه را در استان 296 میلیارد تومان بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی بعدازظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه استانی امام حسن مجتبی (ع) با بیان اشاره به اینکه دستگاه های مختلف همکاری خوبی در زمینه کمک های مومنانه داشتند، افزود: ائمه جمعه وجماعات یکی از ارکان اصلی نهضت کمک مومنانه بودند وخیران نیز به خوبی پار کار آمدند.

وی ادامه داد: نهضت کمک مومنانه طی سه مرحله در استان شکل گرفت و اقلام های مختلفی از جمله تبلت، لوازم زندگی، پرداخت اقساط، بسته های معیشتی، کارت های هدیه و غیره کمک شد که در در مرحله اول 124 میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده است.

وی افزود: در مرحله دوم نهضت کمک مومنانه 113 میلیارد تومان و در مرحله سوم 59 میلیارد تومان کمک های مردمی جمع آوری شده است.

سردار مسلمی مجموع کمک های مردمی جمع آوری شده در قالب نهضت کمک مومنانه را 296 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در طرح شهید سلیمانی نیز بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند اهدا شده است.

وی ارزش ریالی کالاهای توزیع شده در طرح شهید سلیمانی را 108 میلیارد تومان بیان کرد و گفت: فضای صمیمی و هم افزا در بین دستگاه های اجرایی استان برای کمک به نیازمندان وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 296 میلیارد تومانی مازندرانی ها در نهضت مومنانه

کمک 296 میلیارد تومانی مازندرانی ها در نهضت مومنانه