مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-09بين الملل

روز پر دیدار بن سلمان؛ استقبال از پادشاه اردن، ولیعهد بحرین و نخست وزیر مالزی


ولیعهد عربستان در دیدارهایی که در ریاض با پادشاه اردن و نیز همتای بحرینی خود داشت، به بررسی ابعاد مختلف همکاری های مشترک با این دو کشور پرداخت و پس از آن برای استقبال از نخست وزیر مالزی در فرودگاه ملک خالد حضور یافت.

- ولیعهد عربستان در دیدارهایی که در ریاض با پادشاه اردن و نیز همتای بحرینی خود داشت، به بررسی ابعاد مختلف همکاری های مشترک با این دو کشور پرداخت و پس از آن برای استقبال از نخست وزیر مالزی در فرودگاه ملک خالد حضور یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای الشرق الاوسط، محمد بن سلمان، ولیعهد، معاون نخست وزیر و وزیر دفاع عربستان در دیداری که در ریاض با عبدالله دوم، پادشاه اردن داشت، به بررسی روابط برادرانه دو کشور، ابعاد همکاری های مشترک در زمینه های مختلف، فرصت های وعده داده شده برای استمرار توسعه آنها در راستای منافع مشترک دو کشور و دو ملت و نیز برخی مسایل عربی و منطقه ای و تلاش های صورت گرفته برای آنها پرداخت.

همچنین بن سلمان دیدار کاری با سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد بحرین داشت.

در این دیدار دو طرف به بررسی روابط مستحکم موجود میان دو کشور، زمینه های توسعه همکاری های ریاض و منامه در ابعاد مختلف جهت تحقق دستاوردهای دوجانبه بیشتر و نیز برخی مسایل حوزه خلیج فارس و مسایل عربی و هماهنگ سازی اقدامات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز پر دیدار بن سلمان؛ استقبال از پادشاه اردن، ولیعهد بحرین و نخست وزیر مالزی

روز پر دیدار بن سلمان؛ استقبال از پادشاه اردن، ولیعهد بحرین و نخست وزیر مالزی