مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-09سياسي

حماسه سازی های بانوان در انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: حماسه سازی های بانوان در انقلاب اسلامی باید به خوبی برای نسل جوان بازگو شود.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: حماسه سازی های بانوان در انقلاب اسلامی باید به خوبی برای نسل جوان بازگو شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سپاه روح الله، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در آیین تجلیل از بانوان شهید، جانباز و آزاده استان اظهار کرد: نقش بانوان در انقلاب اسلامی نقشی بسیار با اهمیت و اثرگذار است چراکه هر حماسه و افتخاری برای کشور به ثبت رسیده برگرفته از نقش بانوان بوده و اگر امروز جوانان ایران اسلامی در قله های بلند پیشرفت پیشتاز هستند، اینها برگرفته از مجاهدت های زنان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی جایگاه بانوان را در جامعه رشد و تعالی بخشید به طوری که بانوان با حفظ عزت، کرامت و مقام زن بودن می توانند در سایر عرصه های اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی ایفای نقش کنند.

بانوان در انقلاب اسلامی و خصوصا مقطع هشت ساله دفاع مقدس با تاسی از حضرت زینب(ع) پرچمدار نهضت امام خمینی(ره) که همان راه و مکتب عاشوراست بودند و با عملکرد خود زیباترین حماسه ها و تصاویر را به یادگار گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه سازی های بانوان در انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود

حماسه سازی های بانوان در انقلاب اسلامی برای نسل جوان بازگو شود