مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:252021-03-09اقتصادي

نبود مشکل خرید شیر از دامداران گیلان


 برای خرید شیر در استان مشکلی وجود ندارد اما شیرهای بی کیفیت قابل خریداری نیستند.

- ایسنا/گیلان رییس اتحادیه دامداران گیلان گفت: برای خرید شیر در استان مشکلی وجود ندارد اما شیرهای بی کیفیت قابل خریداری نیستند.

عباس یوسفی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه روزانه در استان 120 تا 150 تن شیر تولید می شود، گفت: نیاز استان به شیر بیش از 120 تن است و به همین دلیل برای خرید شیر از دامداران هیچ مشکلی وجود ندارد، اما شیرهایی خریداری می شود که استاندارد لازم را داشته باشند.

وی افزود: اگر شیری که برای فروش آورده می شود، آیتم های لازم از نظر چربی و آب را نداشته باشد، قابل خریداری نیست و به دلیل بی کیفیت بودن برگشت داده می شوند.

یوسفی خاطر نشان کرد: یکی از دلایل بی کیفیت شدن شیر این است که از آن سرشیر گرفته می شود و شیر چربی لازم برای به حد استاندار رسیدن را از دست می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل جمع شدن سرشیر بر روی شیر نگهداری آن در یخچال های خانگی است و این یخچال ها قابلیت نگهداری شیر را ندارند، تصریح کرد: شیر باید در یخچال هایی که قابلیت هم زدن شیر در آنها وجود دارد، نگهداری شود.

ریس اتحادیه دامداران گیلان با بیان اینکه برخی از دامدارانی روزانه به مقدار کم شیر تولید می کنند و فاقد یخچال های هم زن شیر هستند، نمی توانند شیر تولید شده ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود مشکل خرید شیر از دامداران گیلان

نبود مشکل خرید شیر از دامداران گیلان