مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:302021-03-09دانش

اصغر کشتکار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد


اصغر کشتکار در حالی امروز بر روی صندلی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تنکیه می زند که در هشت ماه گذشته او سومین سرپرست این دانشگاه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر اصغر کشتکار از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام خمینی بعد از ظهر سه شنبه به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی قزوین معرفی می شود.

دکترای برق مخابرات، عضویت در هیئت علمی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین، معاون سابق دانشگاه علمی کاربردی و مدیرکل سابق جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی برخی از سوابق کشتکار است.

اما نکته جالب، تغییر سه سرپرست در هشت ماه برای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین است.

این دانشگاه که یکی از مهم ترین دانشگاه های آزاد اسلامی کشور محسوب می شود از سال 71 تا 18 تیر 99 توسط موسی خانی اداره می شد اما وی در نهایت پس از برکناری جای خود را به خان محمدی داد.

حضور محمدرضا خان محمدی بر صندلی ریاست دانشگاه آزاد تنها دو ماه دوام داشت و وی پس از استعفایی زودهنگام، 31 شهریور جای خود را به ناصر حمیدی داد.

اما ناصر حمیدی نیز نتوانست شش ماه بیشتر بر این صندلی تکیه بزند و نهایتاً اصغر کشتکار به عنوان سومین نفر در هشت ماه گذشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که یکی از قطب های رباتیک کشور محسوب می شود را بر عهده خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصغر کشتکار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد

اصغر کشتکار سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی شد