مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-09سياسي

سرعت قطار پیشرفت در سیستان و بلوچستان با آشوب و التهاب کاهش می یابد


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه سرعت قطار پیشرفت در استان با آشوب و التهاب کاهش می یابد، گفت: در گذشته دشمنی ها روشن بود اما در شرایط کنونی با هجمه های فرهنگی و رسانه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان، آیت الله مصطفی محامی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان در دیدار بزرگان طایفه شه بخش از بخش کورین زاهدان گفت: متاسفانه در روزهای گذشته خبر بد تعرض دشمن به خاک مقدس جمهوری اسلامی و شهادت یکی از نیروهای نظامی، ما را اندوهگین کرد اما خبر خوب ، همراهی مردم فهیم و نجیب بلوچستان بود که توطئه دشمن را شناسایی و در مقابل آن ایستادگی کردند.

امام جمعه زاهدان افزود: در گذشته دشمنی ها روشن بود اما در شرایط کنونی با هجمه های فرهنگی و رسانه ای، دشمن از داخل رخنه می کند و تشخیص دوست از دشمن سخت می شود.

آیت الله محامی بیان کرد: سابقه تاریخی مردم بلوچستان در اسلام خواهی و عشق به وطن بر کسی پوشیده نیست مردمانی که در شرایط کنونی و با وجود همه سختی ها از همراهی با نظام و دفاع از کشور کم نمی گذارند.

وی ادامه داد: لازمه پیشرفت، وجود همین فضای همکاری و آرامش است و باید توجه داشت سرعت قطار پیشرفت در استان با آشوب و التهاب کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت قطار پیشرفت در سیستان و بلوچستان با آشوب و التهاب کاهش می یابد

سرعت قطار پیشرفت در سیستان و بلوچستان با آشوب و التهاب کاهش می یابد